توضیحات
عنوان آموزش:
جایگاه محصولات جدید لبنی در ایران
شرکت در این دوره آموزشی نه تنها به دید جامع و کاربردی درباره بازار، مصرفکننده، روندهای نوظهور و فرصتهای توسعهای در صنعت لبنیات ایران کمک می کند، بلکه به شرکت کنندگان این امکان را میدهد تا در بازار کار رقابتی، جایگاه بهتری داشته باشند!
توضیحات در مورد ویژگی های این دوره آموزشی:
1- این دوره آموزشی تابع شرایط سازمان مرجع تایید کننده گواهینامه آموزشی سازمان غذا و دارو است.و سازمان ملی استاندارد ایران است.
2- این دوره آموزشی به صورت حضوری و غیر حضوری ، برگزار می شود. می توانند با اعلام قبلی با هماهنگی در این دوره آموزشی به صورت آنلاین حضور داشته باشند. شرایط حضور آنلاین در دوره برای مسئولین فنی و مدیران کنترل کیفیت است، که واحد سازمانی آن ها فاصله مکانی بیش از 2 ساعت از مرکز آموزشی ثریا دارد- برای دیدن نشانی آکادمی ثریا ( پرتو ستاره ثریا) اینجا کلیک کنید.
4- این دوره آموزشی برای همه مسئولین فنی 10 امتیاز بازآموزی سازمان غذا و دارو را دارد. و 16 امتیاز بازآموزی برای مدیران کنترل کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران دارد.
- تاریخ برگزاری : 02 و 03 مهر 1404
- ساعت برگزاری دوره: 8:30 تا 15:00
- شهریه دوره: 770 هزار تومان است.
- برای استفاده از تخفیف 110 هزار تومانی این دوره و در یافت کند تخفیف صفحه اینستاگرام ما را به نشانی @academysoraya دنبال کنید!
هدف آموزش:
آشنایی مدیران کنترل کیفیت با جدید ترین محصولات روز دنیا
سرفصل های آموزش:
8-محصولات لبنی طعمدار و دسری
مزایای شرکت در این دوره:
شرکت در دوره «جایگاه محصولات جدید لبنی در ایران» میتواند دیدی جامع و کاربردی درباره بازار، مصرفکننده، روندهای نوظهور و فرصتهای توسعهای در صنعت لبنیات ایران ارائه دهد. این دوره، بهویژه برای فعالان حوزه تولید، بازاریابی، تحقیق و توسعه (R&D) و کارآفرینی اهمیت بالایی دارد.
1- شناخت دقیق بازار داخلی لبنیات
- تحلیل رفتار مصرفکننده ایرانی در مواجهه با محصولات نوین لبنی مانند ماستهای پروبیوتیک، شیرهای غنیشده، محصولات بدون لاکتوز و لبنیات گیاهی.
- بررسی آمار مصرف، روندهای خرید و سلیقههای منطقهای در ایران.
2- بررسی فرصتهای رشد و توسعه محصول
- شناسایی خلأها و ظرفیتهای بالقوه برای تولید محصولات جدید.
- تحلیل وضعیت رقبا و محصولات مشابه در بازار ایران.
3- افزایش توان رقابتی تولیدکنندگان داخلی
- آشنایی با راهکارهای بومیسازی نوآوریهای جهانی در بازار ایران.
- بهرهبرداری از فناوریهای موجود برای خلق ارزش افزوده در محصولات.
4- توانمندسازی در حوزه بازاریابی محصولات نوین
- آموزش استراتژیهای بازاریابی مؤثر برای لبنیات نوآورانه.
- بررسی کانالهای توزیع مناسب برای ورود موفق محصول به بازار.
5- درک اهمیت سلامتمحوری و تغییرات فرهنگی مصرف
- بررسی گرایش روزافزون جامعه به سوی محصولات سالم، رژیمی، گیاهی یا غنیشده.
- شناخت تأثیر رسانه، سبک زندگی و آموزشهای عمومی بر مصرف لبنیات جدید.
6- تقویت واحد تحقیق و توسعه (R&D) در شرکتها
- توانایی تحلیل نیاز بازار و طراحی محصول مبتنی بر داده.
- آشنایی با روندهای جهانی و انطباق آن با ویژگیهای بازار ایران.
7- افزایش شانس موفقیت کسبوکارهای نوپا
- اطلاعات کاربردی برای استارتاپها یا کسبوکارهای کوچک در حوزه لبنیات جدید.
- آموزش طراحی محصولات خاص برای مخاطبان خاص (کودکان، سالمندان، ورزشکاران و...)
8-ایجاد ارتباط میان صنعت، دانشگاه و بازار
- بهرهگیری از تجربیات اساتید، متخصصان صنعت و تحلیلگران بازار.
- ایجاد شبکه ارتباطی برای همکاریهای علمی-تجاری.
تواناییهایی که پس از این دوره فراگیر به دست میآورد:
در پایان دوره «جایگاه محصولات جدید لبنی در ایران»، فراگیران مجموعهای از تواناییهای تحلیلی، بازاریابی و توسعهای را کسب خواهند کرد که آنها را برای فعالیت مؤثرتر در صنعت لبنیات داخلی و طراحی محصولات موفقتر توانمند میسازد.
در ادامه، تواناییهایی که فراگیر پس از این دوره به دست میآورد آورده شده است:
1- تحلیل بازار محصولات لبنی در ایران
2- شناسایی نیازها و ترجیحات مصرفکنندگان ایرانی
3- ارزیابی ظرفیتهای توسعه محصول در بازار داخلی
4- درک جایگاه برندهای فعال در حوزه لبنیات نوین
5- توانایی طراحی محصول متناسب با بازار ایران
6- کاربرد دادههای بازار برای تصمیمگیریهای تجاری
7- توانایی تعامل با واحدهای مختلف سازمان (بازاریابی، تحقیق و توسعه، فروش)
سوالات متداول در مورد این دوره :
1- این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
این دوره برای افراد زیر طراحی شده است:
- مدیران تولید، بازاریابی و تحقیق و توسعه در صنایع لبنی
- دانشجویان و فارغالتحصیلان رشتههای صنایع غذایی، دامپزشکی، بازاریابی و کارآفرینی
- فعالان حوزه راهاندازی کسبوکارهای لبنی نوآورانه
- پژوهشگران و مشاوران صنعت غذا
2- پیشنیاز شرکت در این دوره چیست؟
این دوره بهگونهای طراحی شده که افراد با سطح آشنایی عمومی با صنعت لبنیات نیز بتوانند از آن بهرهمند شوند. با این حال، آشنایی اولیه با مفاهیم بازار، بازاریابی یا تولید محصولات لبنی یک مزیت خواهد بود.
3- این دوره چه مزیتی برای کسبوکار من دارد؟
با شرکت در این دوره میتوانید:
- تصمیمهای آگاهانهتری درباره توسعه محصول بگیرید
- سلیقه و نیاز مشتری ایرانی را بهتر درک کنید
- مسیر بازارپردازی و تبلیغات مؤثرتری را طراحی کنید
ضرورتهای شرکت در این دوره آموزشی:
در شرایط کنونی صنعت لبنیات ایران، شرکت در دوره آموزشی «جایگاه محصولات جدید لبنی در ایران» یک ضرورت راهبردی برای تولیدکنندگان، مدیران، پژوهشگران، بازاریابان و علاقهمندان به نوآوری در این حوزه محسوب میشود. در ادامه، مهمترین ضرورتهای شرکت در این دوره آورده شده است:
1- تحول در الگوی مصرف لبنیات در کشور
2- افزایش رقابت در صنعت لبنیات داخلی
3- کمبود شناخت بازار در فرآیند تولید محصول جدید
4- ضرورت همراستایی با سیاستهای سلامت عمومی
5- افزایش نقش بازاریابی و برندینگ در موفقیت محصولات جدید
6- نیاز به آموزش تخصصی برای تصمیمگیران صنعت
7- ضرورت بهرهبرداری از فرصتهای صادراتی منطقهای
8- پشتیبانی از نوآوری در کسبوکارهای کوچک و استارتاپی
محتوای آموزشی:
فایل اسلایدهای آموزشی+ فیلم با فرمت MP4 (ارسال از طریق لینک دریافت فایل بعد از برگزاری دوره در کانال تلگرام تلویزیون آموزشی آکادمی ثریا به نشانی : https://t.me/+G4l9VfH4fzg3NTNk (برای ورود به کانال تلگرام درحال حاضر نیاز به فیلترشکن دارید.)
امکانات دوره:
پذیرایی میان وعده (برای شرکت کنندگان حضوری) +فایل های آموزشی و گواهینامه پایان دوره ( که به صورت الکترونیکی در پروفایل شرکت کنندگان قرار داده خواهد شد)
نوع گواهینامه:
گواهینامه امتیازآور سازمان غذا و دارو (برای مسئولین فنی) – معادل 10 امتیاز بازآموزی
گواهینامه سازمان غذا دارد امتیاز آور برای مدیران کنترل کیفیت - معادل 16 امتیاز بازآموزی
گواهینامه بین المللی به درخواست فراگیر از آکادمی های آموزشی معتبر بین المللی(به درخواست فراگیر و با پرداخت هزینه جداگانه)،اگر قصد تکمیل رزومه خود را دارید می توانید همراه با گذراندن این دوره آموزشی درخواست صدور گواهینامه بین المللی را هم داشته باشید.
TUW آلمان برای مشاهده نمونه گواهینامه موسسه بین المللی TUW آلمان اینجا کلیک کنید.
قبل از ثبت نام به قوانین و مقررات آکادمی ثریا توجه کنید.برای دیدن این بخش اینجا کلیک کنید.
یادآوری مهم:
در زمان پرداخت به نام پذیرنده "پرتو ستاره ثریا" توجه شود.
برای استفاده از تخفیف 110 هزار تومانی این دوره و در یافت کند تخفیف صفحه اینستاگرام ما را به نشانی @academysoraya دنبال کنید!
دریافت فایل های اطلاعات این دوره:
برای دریافت فراخوان تک صفحه ای این دوره اینجا کلیک کنید!
برای دریافت متن کامل معرفی این دوره اینجا کلیک کنید!
کانال های ارتباطی با ما را ببینید:
کانال تلگرام آکادمی ثریا - کلیک کنید!
گروه واتساپ آکادمی ثریا - کلیک کنید!
صفحه اینستاگرام آکادمی ثریا - کلیک کنید!