همراه با دو گواهینامه معتبر ملی و بین المللی آکادمی ثریا
اصول کاربرد مواد افزودنی در صنایع غذایی
هدف آموزش:
هدف آموزش:
انتظار می رود که فراگیر پس از شرکت دراین دوره بتواند افزودنیهای غذایی را تعریف کرده، تفاوت آن را با موا غذایی اصلی درک کرده، انواع افزودنیهارا براساس عملکرد وکاربرد طبقه بندی نموده ومثالهایی از مواد مورد استفاده در هرگروه را بشناسد.همچنین پس از تعیین ویژگیهای کیفی محصولاتی که در صنعت خود با انها روبروست انواعی از افزودنیهای غذایی مناسب، اقتصادی وقانونی را برای بهبود در هریک از ویژگیهای یاد شده انتخاب نموده ونکات مثبت ومنفی استفاده ازانهارا تشخیص دهد.
آنچه در این دوره آموزشی خواهید آموخت:
سرفصل های آموزش:
افزودنیهای غذایی- تعریف، مقدمه ، تاریخچه، سازمانها ونهادهای مرتبط
مدرس دوره :
این دوره توسط مهندس علیرضا سوند رومی با بیش از 20 سال سابقه تدریس و مشاوره در زمینه تکنولوژی مواد افزودنی صنایع غذایی، تدریس می شود.
مزایای شرکت در دوره:
ویژگی های قابل توجه:
نمونه گواهینامه ها:
کانال های ارتباطی با ما را ببینید:
کانال تلگرام آکادمی ثریا - کلیک کنید!
.همراه با دو گواهینامه معتبر ملی و بین المللی آکادمی ثریا، پشتیبانی پاسخ به سوالات، مجموعه مستندات
مستندسازی روش های خوب آزمایشگاهی و برنامه های پیش نیازی آزمایشگاه GLP&LPRP
توضیحات در مورد ویژگی های این دوره آموزشی:
هدف آموزش:
شرکت کنندگان در این دوره می توانند ،مستندات مورد نیاز برای اجرای الزامات روش های خوب آزمایشگاهی را در آزمایشگاه سازمان خود اجرا کنند. ارزیابی های دوره ای از طرف مراجع نظارتی را با توانایی و قابلیت بالا پشت سر بگذارند. توانایی خود را در مدیریت فعالیت های آزمایشگاه بالا ببرند.
در این دوره همچنین مقررات و دستورالعملهای کاری در صنایع غذایی به شما آموزش داده میشود تا شما بتوانید آنها را به صورت صحیح اجرا کنید و به عنوان یک مدیر حرفهای در صنایع غذایی عمل کنید.
آنچه در این دوره آموزشی خواهید آموخت:
ساختار دوره و عناوین اصلی:
بخش اول: مفاهیم پایه
•تعریف و اهمیت برنامههای پیشنیازی (PRPs) در آزمایشگاهها.
•الزامات مربوط به چک لیست های سازمان غذا و دارو در مورد مدیریت روش های خوب آزمایشگاهی LPRP و سازمان ملی استاندارد ایران با در نظر گرفتن الزامات مهم و کاربردی استاندارد ایزو 17025
بخش دوم: اصول مستندسازی برنامههای پیشنیازی
1.شناخت نیازمندیها:
oبرنامههای پیشنیازی اصلی شامل کنترل مواد خام، بهداشت فردی، نگهداری تجهیزات و محیط آزمایشگاه.
oتعیین محدوده و الزامات مستندسازی.
2.ساختار مستندات:
oخطمشیها و رویهها.
oفرمها و سوابق.
oچکلیستهای پایش عملکرد.
3.مدیریت تغییرات و بازنگری مستندات.
بخش سوم: اصول خوب روشهای آزمایشگاهی (GLP)
1.تعاریف و اصول کلی GLP:
oاهمیت GLP در تضمین کیفیت نتایج آزمایشگاهی.
oالزامات بینالمللی (OECD GLP Guidelines).
2.اجزای اصلی GLP:
oسازماندهی و مدیریت در آزمایشگاه.
oتجهیزات، مواد و روشهای آزمایشگاهی.
oمستندسازی و سوابق آزمایشگاهی.
3.مدیریت نمونهها و جلوگیری از آلودگی متقاطع.
بخش چهارم: کاربردهای عملی
•تهیه مستندات PRPs برای یک آزمایشگاه نمونه.
•تحلیل نمونه مستندات و سوابق GLP.
•اجرای چکلیستهای پایش و ارزیابی عملکرد آزمایشگاه
بخش پنجم: ارزیابی و بهبود مستندسازی و عملکرد
•اصول ارزیابی داخلی مستندات و فرایندها
•روشهای شناسایی و اصلاح نواقص
•بهکارگیری ابزارهای پایش و اندازهگیری برای بهبود مستمر
مستنداتی که در این دوره آموزشی دریافت خواهدی کرد:
مستندایت که در این دوره آموزشی دریافت خواهید کرد که همگی با فرمت Word یا Excel و قابل ویرایش است،شامل این مستندات است:
مدرس دوره :
این دوره توسط مدرس با تجربه در زمینه آموزش ، مشاوره و اجرای سیستم های مدیریت تدریس خواهد شد. برخی از مدرسان این دوره عبارتند از:
- دکتر حمید رضا طباطبایی : مشاور ارشد و سرممیز سیستم های مدیریت کیفیت و ایمنی مواد غذایی با بیش از 27 سال تجربه در این زمینه و موسسه آموزشگاه فنی و حرفه ای غذا صنعت اولین و تنها مرکز آموزش فنی و حرفه ای مدیریت کیفیت و ایمنی غذا در ایران
پرسش های متداول:
پرسش : آیا مستندات آماده GLP و LPRP ارائه میشود؟
پاسخ: بله، شرکتکنندگان بهصورت رایگان بستهای شامل دستورکارها، روشهای اجرایی، فرمها و جداول مورد نیاز را دریافت میکنند.
مزایای شرکت در دوره:
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
ویژگی های قابل توجه:
نمونه گواهینامه ها:
کانال های ارتباطی با ما را ببینید:
کانال تلگرام آکادمی ثریا - کلیک کنید!
.همراه با دو گواهینامه معتبر ملی و بین المللی آکادمی ثریا
مدیر امور صنایع غذایی
هدف آموزش:
پرورش افرادی که بتوانند امور مدیریت در صنایع غذایی را بر عهده بگیرند.اصول سرپرستی و مدیریت منابع انسانی را بدانند و عملکرد مالی سازمان را بهبود دهند.
محتوای آموزشی این دوره، به شما کمک میکند تا با مفاهیم مدیریت در صنایع غذایی آشنا شوید. برای برنامهریزیهای سازمانی و اتخاذ تصمیمهای درست در واحد صنایع غذایی توانایی لازم را به دست آورید.
همچنین، با استفاده از این دوره، شما میتوانید به صورت حرفهای یک واحد صنایع غذایی را هدایت و رهبری کنید و عملکرد کارکنان را نظارت و کنترل کنید.
در این دوره همچنین مقررات و دستورالعملهای کاری در صنایع غذایی به شما آموزش داده میشود تا شما بتوانید آنها را به صورت صحیح اجرا کنید و به عنوان یک مدیر حرفهای در صنایع غذایی عمل کنید.
آنچه در این دوره آموزشی خواهید آموخت:
مدرس دوره:
دکتر آرام مروی :
مشاور ارشد و سرممیز سیستم های مدیریت ،مشاور مدیریت در بیش از 160 سازمان صنایع غذایی ایرانی و خارجی ،مربی سازمان فنی و حرفه ای در حرفه های مدیریت صنایع غذایی،مدیریت کیفیت و ایمنی غذا، کارشناس سابق معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز
مزایای شرکت در دوره:
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
ویژگی های قابل توجه:
نمونه گواهینامه ها:
کانال های ارتباطی با ما را ببینید:
کانال تلگرام آکادمی ثریا - کلیک کنید!
همراه با دو گواهینامه معتبر ملی و بین المللی آکادمی ثریا
کاهش ضایعات و مدیریت بحران در سردخانه های مواد غذایی
گذراندن این دوره آموزشی نه تنها به افزایش بهرهوری سردخانه در سازمان ها کمک می کند، بلکه به شرکت کنندگان این امکان را میدهد تا در بازار کار رقابتی، جایگاه بهتری داشته باشند!
توضیحات در مورد ویژگی های این دوره آموزشی:
1- این دوره آموزشی برای همه مسئولین و مدیران کنترل کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران کاربرد دارد
سایت رسمی آکادمی ثریا: https://academysoraya.ir/
هدف آموزش:
شناسایی انواع ریسک ها و فسادها در مواد غذایی به منظور کاهش حداکثری ضایعات در سردخانه های نگهداری مواد غذایی
سرفصل های آموزش:
مزایای شرکت در این دوره:
شرکت در دوره «کاهش ضایعات و مدیریت بحران در سردخانههای مواد غذایی» مزایای متعددی برای افراد و سازمانها دارد. این دوره بهویژه برای مدیران سردخانهها، کارشناسان کنترل کیفیت، مسئولین لجستیک، و فعالان زنجیره تأمین مواد غذایی کاربردی است. در ادامه به مهمترین مزایای این دوره اشاره میشود:
تواناییهایی که پس از این دوره فراگیر به دست میآورد:
پس از گذراندن دوره «کاهش ضایعات و مدیریت بحران در سردخانههای مواد غذایی»، فراگیران توانمندیهای تخصصی و عملی مهمی را بهدست خواهند آورد که مستقیماً در عملکرد بهتر سردخانهها و کاهش هزینهها مؤثر است.
در ادامه، مهمترین تواناییهایی که فراگیر پس از این دوره کسب میکند آورده شده است:
سوالات متداول در مورد این دوره :
1. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
✅ دوره «کاهش ضایعات و مدیریت بحران در سردخانههای مواد غذایی» برای طیف گستردهای از افراد و سازمانها طراحی شده است که بهطور مستقیم یا غیرمستقیم با نگهداری، حملونقل، کنترل کیفیت یا مدیریت مواد غذایی سردخانهای سروکار دارند.
در ادامه، گروههای هدف اصلی این دوره را معرفی میکنیم:
2. آیا برای شرکت در این دوره پیشنیازی لازم است؟
✅ خیر، شرکت در دوره «کاهش ضایعات و مدیریت بحران در سردخانههای مواد غذایی» معمولاً پیشنیاز رسمی ندارد، اما داشتن برخی دانشها و تجربههای قبلی میتواند به درک بهتر مطالب دوره کمک کند.
3. این دوره چقدر به ما در کاهش حوادث و ریسکهای شغلی کمک میکند؟
✅ شرکت در دوره «کاهش ضایعات و مدیریت بحران در سردخانههای مواد غذایی» میتواند نقش کلیدی و بسیار مؤثری در کاهش حوادث و ریسکهای شغلی در محیط سردخانه داشته باشد. این دوره تنها بر کیفیت نگهداری مواد غذایی تمرکز ندارد، بلکه ایمنی کارکنان، پیشگیری از خطرات شغلی و آمادگی در شرایط بحرانی نیز بخش مهمی از آن را تشکیل میدهد.
در ادامه، بهطور مشخص توضیح میدهیم که این دوره چگونه به کاهش ریسکهای شغلی کمک میکند:
ضرورتهای شرکت در این دوره آموزشی:
شرکت در دوره آموزشی «کاهش ضایعات و مدیریت بحران در سردخانههای مواد غذایی» از حالت یک انتخاب به یک ضرورت واقعی برای فعالان حوزه صنایع غذایی، لجستیک و زنجیره سرد تبدیل شده است. در دنیای امروز که رقابت شدید، الزامات قانونی و بحرانهای گوناگون رو به افزایشاند، این دوره نهتنها یک آموزش تخصصی بلکه یک ابزار بقا و بهرهوری سازمانی به شمار میآید.
در ادامه، مهمترین ضرورتهای شرکت در این دوره آموزشی را بررسی میکنیم:
جمع بندی:
شرکت در این دوره، صرفاً یک آموزش فنی نیست؛ بلکه یک اقدام راهبردی برای کاهش ریسک، افزایش سودآوری، حفظ اعتبار برند، و حفاظت از منابع ملی غذایی است.
محتوای آموزشی:
فایل اسلایدهای آموزشی+ فیلم با فرمت MP4
نوع گواهینامه:
توجه کنید این دوره آموزشی دارای دو گواهینامه شامل گواهینامه ملی آکادمی ثریا به زبان فارسی + گواهینامه بین المللی آکادمی ثریا به زبان انگلیسی است!
درخواست سایر گواهینامه های اضافی، اجباری نیست و به درخواست فراگیر، و با خرید از بخش گواهینامه های دوره،انجام خواهد شد.
اگر قصد تکمیل رزومه خود را دارید می توانید همراه با گذراندن این دوره آموزشی درخواست صدور گواهینامه بین المللی را هم داشته باشید.
TUW آلمان برای مشاهده نمونه گواهینامه موسسه بین المللی TUW آلمان اینجا کلیک کنید.
برای مشاهده نمونه گواهینامه ملی آکادمی ثریا - اینجا کلیک کنید!
برای مشاهده گواهینامه بین المللی آکادمی ثریا ( به زبان انگلیسی ) اینجا کلیک کنید!
برای مشاهده گواهینامه آکادمی ثریا به زبان عربی برای ارایه رزومه در کشورهای عربی - اینجا کلیک کنید!
برای مشاهده گواهینامه دوزبانه آکادمی ثریا ( فارسی و انگلیسی)- اینجا کلیک کنید!
قبل از ثبت نام به قوانین و مقررات آکادمی ثریا توجه کنید.برای دیدن این بخش اینجا کلیک کنید.
یادآوری مهم:
در زمان پرداخت به نام پذیرنده "پرتو ستاره ثریا" توجه شود.
کانال های ارتباطی با ما را ببینید:
کانال تلگرام آکادمی ثریا - کلیک کنید!
همراه با دو گواهینامه معتبر ملی و بین المللی آکادمی ثریا
آموزشی برای حرکت سازمان در مسیر سرآمدی!
کسب مهارت در استفاده از ابزارهای خودارزیابی و تحلیل شکاف جهت شناسایی فرصتهای بهبود و ارتقاء عملکرد، آشنایی با گامهای اجرایی و چالشهای پیادهسازی مدل در محیطهای واقعی و بومیسازی آن برای سازمانهای ایرانی از مزایای شرکت در دوره آموزش الگوی تعالی سازمان می باشد.
با شرکت در این دوره آفلاین دو گواهینامه شامل گواهینامه ملی آکادمی ثریا به زبان فارسی و گواهینامه بین المللی آکادمی ثریا را به زبان انگلیسی دریافت خواهید کرد!
هدف آموزش:
آشنایی و درک سازمان با:
مدل تعالی سازمانی، یکپارچهسازی نظام مدیریت با رویکردی سیستمی، ارتقاء بلوغ سازمان از طریق خودارزیابی ساختارمند، افزایش توان رقابتپذیری و پایداری عملکرد، نهادینهسازی فرهنگ مشارکت، مسئولیتپذیری و یادگیری سازمانی، بهبود کیفیت تصمیمسازی از طریق مدیریت دادهمحور، توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمانی
سرفصل های آموزش:
بخش 1: مبانی و مفاهیم بنیادین
بخش 2: آشنایی با ساختار مدل تعالی سازمانی
بخش 3: فرآیند خودارزیابی سازمانی
بخش 4: آشنایی با فرآیند جایزه تعالی سازمانی
مزایای شرکت در این دوره:
1- افزایش درک عمیق از مدلهای نوین مدیریتی
آشنایی با مفاهیم بنیادین تعالی و مدلهای مطرح بینالمللی مانند EFQM، بهعنوان ابزارهای راهبردی در مسیر بهبود سازمانی.
2- توانمندی در ارزیابی و تحلیل عملکرد سازمانی
کسب مهارت در استفاده از ابزارهای خودارزیابی و تحلیل شکاف جهت شناسایی فرصتهای بهبود و ارتقاء عملکرد.
3-ارتقاء مهارتهای راهبری تحول سازمانی
آموزش چگونگی هدایت فرآیند تغییر، ایجاد فرهنگ یادگیرنده و نهادینهسازی تفکر سیستمی در سازمان.
4- آمادگی برای پیادهسازی عملی مدل تعالی
آشنایی با گامهای اجرایی و چالشهای پیادهسازی مدل در محیطهای واقعی و بومیسازی آن برای سازمانهای ایرانی.
5- تقویت جایگاه شغلی و حرفهای
با دریافت گواهینامه معتبر و تسلط بر مفاهیم کاربردی، شرکتکنندگان از مزایای رقابتی در مسیر رشد شغلی برخوردار خواهند شد.
6- شبکهسازی با مدیران و کارشناسان دیگر سازمانها
فرصت تبادل تجربه و یادگیری از موفقیتها و چالشهای سایر شرکتکنندگان.
تواناییهایی که پس از این دوره فراگیر به دست میآورد:
1- درک کامل مفاهیم و اصول بنیادین تعالی سازمانی
فراگیران با چارچوبهای نظری و عملی مرتبط با تعالی، پایداری و بهبود مستمر در سازمان آشنا میشوند.
2- تحلیل و ارزیابی وضعیت فعلی سازمان با استفاده از مدل EFQM
توانایی شناسایی نقاط قوت، فرصتهای بهبود و تدوین اقدامات اصلاحی مبتنی بر ساختار RADAR.
3- طراحی و اجرای فرآیند خودارزیابی سازمانی
فراگیران میتوانند بهصورت مستقل یا در قالب تیمهای تعالی، فرآیند خودارزیابی را برنامهریزی و هدایت کنند.
4- ارتباط مؤثر با ذینفعان در مسیر بهبود عملکرد
آشنایی با شیوههای مشارکتدهی کارکنان، دریافت بازخورد از مشتریان و جلب حمایت مدیریت ارشد.
5- تدوین برنامههای بهبود بر اساس نتایج ارزیابی
توانایی تدوین، اولویتبندی و اجرای پروژههای بهبود با رویکرد دادهمحور و مبتنی بر تحلیل شکاف.
6- آمادگی برای نقشآفرینی در تیمهای تعالی سازمانی یا دریافت گواهینامههای تخصصی
شرکتکنندگان آمادگی لازم برای فعالیت حرفهای در حوزه توسعه سازمانی یا ادامه مسیر آموزشی در سطوح بالاتر را خواهند داشت.
سوالات متداول در مورد این دوره :
دوره تعالی سازمانی بهگونهای طراحی شده که پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از مدیران، کارشناسان و علاقهمندان به توسعه سازمانی باشد. افراد زیر از این دوره بیشترین بهره را خواهند برد:
✅ مدیران ارشد و میانی سازمانها
برای هدایت اثربخش سازمان در مسیر بهبود مستمر، توسعه راهبردها و ارتقاء عملکرد کلی.
✅ کارشناسان و مدیران منابع انسانی، کیفیت و تحول سازمانی
برای طراحی، اجرا و پایش برنامههای تعالی و مشارکت در فرآیند خودارزیابی.
✅ مشاوران مدیریت و توسعه سازمانی
برای ارتقاء توان مشاورهای خود با بهرهگیری از مدلهای استاندارد بینالمللی مانند EFQM.
✅ اعضای تیمهای تعالی یا کمیتههای بهبود عملکرد سازمان
برای ایفای نقش مؤثر در تحلیل وضع موجود و اجرای پروژههای بهبود.
✅ دانشجویان و پژوهشگران علاقهمند به مفاهیم نوین مدیریت و تعالی سازمانی
برای آشنایی علمی و کاربردی با مدلهای مطرح و توسعه دانش تخصصی در این حوزه.
2. آیا برای شرکت در این دوره پیشنیازی لازم است؟
✅ خیر، شرکت در این دوره نیاز به پیشنیاز تخصصی ندارد.
این دوره بهگونهای طراحی شده است که برای کلیه علاقهمندان به مباحث توسعه و تعالی سازمانی قابل استفاده باشد؛ با این حال:
🔹 آشنایی اولیه با مفاهیم مدیریت، فرآیندهای سازمانی یا سیستمهای کیفیت میتواند به درک بهتر مطالب کمک کند.
🔹 حضور مدیران، کارشناسان، و مشاورانی که تجربه کاری در حوزه بهبود عملکرد یا تحول سازمانی دارند، موجب بهرهوری بیشتر از محتوای عملی دوره خواهد شد.
ضرورتهای شرکت در این دوره آموزشی:
سازمانها در محیط رقابتی و پرشتاب امروز، برای بقا و رشد نیازمند ارتقاء مداوم عملکرد، اثربخشی تصمیمات و توسعه فرهنگ سازمانی هستند. شرکت در این دوره از چند منظر ضروری و ارزشمند است:
1- پاسخ به الزامات رقابتپذیری در بازار
با تغییرات مداوم در فضای اقتصادی، سازمانها نیاز دارند ساختاری چابک، یادگیرنده و مشتریمحور داشته باشند؛ تعالی سازمانی این مسیر را تسهیل میکند.
2- نهادینهسازی فرهنگ بهبود مستمر
این دوره به مدیران و کارکنان کمک میکند تا بهبود عملکرد را بهعنوان یک فرآیند دائمی در سازمان نهادینه کنند، نه یک پروژه مقطعی
3- افزایش آمادگی برای ارزیابیها و جوایز تعالی
سازمانهایی که قصد دارند در فرآیندهای ارزیابی یا دریافت جوایز ملی/بینالمللی شرکت کنند، نیازمند درک و تسلط بر مدلهای تعالی هستند.
4- پاسخ به نیازهای تحول سازمانی و منابع انسانی
با رشد سازمان و تغییر ساختارها، توانمندسازی منابع انسانی و ایجاد ساختارهای مدیریتی نوین، ضرورتی انکارناپذیر است.
5- همراستاسازی اهداف فردی، تیمی و سازمانی
مدل تعالی، ابزاری برای انسجامبخشی به فعالیتهای مختلف در سازمان و همسوسازی آنها با اهداف کلان است.
گواهینامه شرکت در دوره:
در صورت تمایل شرکت کنندگان در این دوره آفلاین می توانند با پرداخت هزینه گواهینامه مورد نظر ،درخواست صدور گواهینامه از موسسه آموزشی بین المللی توف آلمان یا گواهینامه ملی آکادمی ثریا را داشته باشند.
در این صورت در زمان خرید دوره می توانید گواهینامه مورد نظر را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید!
توجه کنید این دوره آموزشی دارای دو گواهینامه شامل گواهینامه ملی آکادمی ثریا به زبان فارسی + گواهینامه بین المللی آکادمی ثریا به زبان انگلیسی است!
درخواست سایر گواهینامه های اضافی، اجباری نیست و به درخواست فراگیر، و با خرید از بخش گواهینامه های دوره،انجام خواهد شد.
نمونه گواهینامه ها:
برای مشاهده نمونه گواهینامه موسسه بین المللی TUW آلمان اینجا کلیک کنید.
برای مشاهده نمونه گواهینامه ملی آکادمی ثریا - اینجا کلیک کنید!
برای مشاهده گواهینامه بین المللی آکادمی ثریا ( به زبان انگلیسی ) اینجا کلیک کنید!
برای مشاهده گواهینامه آکادمی ثریا به زبان عربی برای ارایه رزومه در کشورهای عربی - اینجا کلیک کنید!
برای مشاهده گواهینامه دوزبانه آکادمی ثریا ( فارسی و انگلیسی)- اینجا کلیک کنید!
کانال های ارتباطی با ما را ببینید:
کانال تلگرام آکادمی ثریا - کلیک کنید!
گروه واتساپ آکادمی ثریا - کلیک کنید!
صفحه اینستاگرام آکادمی ثریا - کلیک کنید!
Powered & Designed By ABLY Co, ABLY.ir